سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرز تهیه اسلایس مرغ

طرز تهیه اسلایس مرغ

برای تهیه غذای خوشمزه با مرغ ، ابتدا پیاز ها را چرخ کرده و آب آنها را کاملا گرفته سپس جداگانه سینه مرغ را چرخ کنید و آب آن را نیز جدا نمایید ، پس از انجام این کارها مرغ و پیاز را با هم مخلوط کنید . قارچ ها را خرد کرده و کمی آبلیمو بر روی آن ها بریزید ، کف تابه را چرب کنید و بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید سپس قارچ ها را اضافه کرده و تفت دهید ،قارچ که آماده شد به مرغ و پیاز اضافه کنید . در مرحله بعد نخود فرنگی را همراه با فلفل دلمه ای رنگی و هویج های خرد شده به مرغ اضافه نمایید و مواد را با هم مخلوط کنید .

اکنون تخم مرغ ها را درون کاسه ای جداگانه شکسته و به آن نمک و فلفل را اضافه کنید با قاشق هم زده تا یکدست شود ، مخلوط تخم مرغ را به سایر مواد اسلایس اضافه کرده و کاملآ مخلوط کنید . برای اینکه طعم بهتری داشته باشید میتوانید در حدود 50 الی 100 گرم کره آب شده به مواد اضافه کنید ، مواد را درون قالب ریخته روی آن را با فویل بپوشانید با چنگال 3الی 4 سوراخ روی فویل ایجاد نمایید ، تابه ای بزرگ را آماده کنید نصف آن را آب کرده و قالب ها را درون تابه قرار دهید .

فر را از قبل پیش گرم کنید درجه حرارت فر گازی 175 درجه باشد و غذا را برای مدت زمان 60 دقیقه درون فر گاز قرار دهید تا پخته شود . هنگامی که غذا آماده شد اجازه دهید سرد شود سپس از درون قالب خارج کنید و درون تابه قرار داده و با کمی روغن سرخ کنید ، سپس با یک چاقو اره ای برش زده و سرو نمایید . استفاده از آب برای مغز پخت شدن مرغ و سبزیجات غذا می‌باشد .