سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرز تهیه سوپ بلدرچین

طرز تهیه سوپ بلدرچین

مرحله اول

برای تهیه سوپ بلدرچین پس از اینکه گوشت را تمیز نمودید آنرا درون قابلمه ریخته و بر روی حرارت ملایم و کم اجاق گاز قرار دهید ، حالا آب را در حدی که کاملا روی گوشت را بگیرد به قابلمه اضافه نمایید و بعد  از انجام این کار پیاز را بصورت نگینی خرد کنید .

مرحله دوم

در مرحله بعد پیاز های خرد شده را به خوراک بلدرچین اضافه نمایید سپس زردچوبه و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و درب قابلمه را ببندید . حالا گندم ها را بشویید و هویج را نیز بصورت نگینی بر روی تخته آشپزی خرد کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد هویج و گندم را به سوپ خوشمزه اضافه کنید و اجازه دهید تا با حرارت ملایم مواد سوپ کاملا پخته شوند . هنگامی که گوشت پخته شد آنرا از درون قابلمه خارج نموده و استخوان های آنرا با دقت جدا کنید و بصورت ریش ریش خرد نمایید .

مرحله چهارم

در مرحله بعد گوشت بلدرچین را دوباره به سوپ مقوی و مناسب برای سرماخوردگی اضافه کنید . در این زمان سیب زمینی ها را نیز بصورت نگینی خرد کرده و همراه با 1 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی به خوراک اضافه کنید .

مرحله پنجم

در مرحله بعد اگر دوست داشتید کمی روغن زیتون هم به غذا اضافه کنید و صبر کنید تا سوپ خوشمزه لعاب دار و جا افتاده شود . گوشت بلدچرین 5 تا 10 درصد بیشتر از گوشت سایر پرندگان پروتئین دارد و منبع خوب نیاسین، فسفر، کلیسیم ،مس، تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B6، روی، آهن و سلنیوم است و سعی کنید این نوع گوشت را در برنامه غذایی خود قرار دهید .