سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرز تهیه برگر مرغ و قارچ

طرز تهیه برگر مرغ و قارچ

مرحله اول

برای تهیه یک برگر مرغ و قارچ خانگی و خاص ، پس از اینکه شما قارچ ها را خورد کردید یک ماهیتابه را بر روی اجاق گاز قرار داده و مقداری روغن به آن اضافه کنید ، حالا قارچ ها را درون تابه ریخته و با حرارت ملایم آنها را تفت دهید ، تا زمانی که آب قارچها گرفته شود .

مرحله دوم

در مرحله بعد قارچ ها را کنار قرار داده و صبر کنید تا خنک شوند ، تا خنک شدن قارچ ها مشغول چرخ کردن گوشت مرغ شوید ، پس از اینکه گوشت مرغ را چرخ کردید قارچ و هویج را به آن اضافه کرده و دوباره با هم مواد را چرخ کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد پیاز رنده شده را به گوشت اضافه کرده و با هم مخلوط کنید ، سپس نمک و ادویه را همراه با کمی پودر سیر و 2 الی 3 قاشق غذاخوری آرد سوخاری به مواد اضافه کرده و با دست مخلوط کنید تا کاملاً مایه شما منسجم و یک دست شود .

مرحله چهارم

در مرحله بعد مواد را تست کنید ، اگر احساس کردید شل می باشد مقداری آرد سوخاری به آن اضافه کنید . مواد را برای یک ساعت درون یخچال قرار داده ، سپس آنها را درون پلاستیک فریزر کرده و به حالت گرد درآورید ، دوباره همبرگر را درون فریزر برای مدت زمان 2 ساعت قرار دهید .

مرحله پنجم

در مرحله بعد یک ماهیتابه بر روی اجاق گاز قرار داده و مقدارکمی روغن به آن اضافه کنید ، توجه کنید حرارت شما هم باید کم باشد ، برگرها را از درون یخچال خارج نموده و درون ماهیتابه ریخته حالا دو طرف برگر ها را سرخ نمایید .

مرحله ششم

در مرحله بعد و پس از سرخ کردن برگرها ، نان خود را باز کرده و کمی سس کچاپ کف نان ریخته ، سپس پیاز حلقه شده را اضافه کرده و بعد از آن برگر مرغ را قرار دهید ، روی برگر یک لایه پنیر گودا ، سپس سس مایونز و خیارشور را اضافه کنید ، روی این مواد را هم با کاهو و گوجه و سبزی جعفری بپوشانید .

مرحله هفتم

نکات پخت همبرگر خانگی را در ادامه بخوانید ، اضافه نمودن قارچ باعث خواهد شد تا برگر شما نرم شود و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند ، این مقدار مواد به شما 9 عدد برگر خواهد داد . پنیر گودا هم طعم ساندویچ شما را بینهایت خوشمزه خواهد کرد و حرارت برگر مرغ تازه باعث آب شدن پنیر در ساندویچ خواهد شد .