سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرز تهیه مرغ با سس قارچ

طرز تهیه مرغ با سس قارچ

مرحله اول

برای تهیه مرغ با سس قارچ ابتدا سینه مرغ را به صورت تکه های باریک و نازک برش بزنید سپس درون یک کاسه سس سویا را همراه با روغن زیتون و سیر مخلوط کنید و تکه های مرغ را برای مدت زمان یک الی دو ساعت درون این سس بخوابانید تا مزه دار شوند .

مرحله دوم

اکنون ماهیتابه رو روی اجاق گاز قرار دهید مقداری روغن اضافه کنید زمانی که روغن داغ شد تکه های مرغ را درون ماهی تابه ریخته و دو طرف آن را سرخ کنید . مرغ سرخ شده را کنار قرار دهید . در همان ماهیتابه کره را آب کرده و خلال های پیاز را با یک حبه قند به صورت پیاز کاراملی آماده کنید .

مرحله سوم

قارچ ها را هم در ابعاد باریک خرد کنید و به پیاز های کاراملی اضافه کرده و تفت دهید اکنون شیر و خامه را همراه با ادویه ها به مواد اضافه کنید و همه را با هم مخلوط کرده و تفت دهید هنگامیکه سس شروع به جوشیدن کرد مخلوط آب و نشاسته ذرت را به آنها اضافه کنید .

مرحله چهارم

اجازه دهید تا سس با حرارت ملایم غلیظ شود پس از آماده شدن تکه های مرغ را به مواد درون ماهی تابه اضافه کنید ، اجازه دهید تا خوراک مرغ فوری برای 10 الی 15 دقیقه با حرارت متوسط رو به پایین بپزد و غذای شما جا افتاده شود ، در پایان با جعفری خرد شده غذا را تزیین کنید .