سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود انوع عکس سگ های ایرانی سرابی هاسکی گله دوبرمن

دانلود انوع عکس سگ های ایرانی سرابی هاسکی گله دوبرمن

سگ آلابای ,سگ آلابای روسی ,سگ آلابای ویکی پدیا

عکس جالب از یک سگ نیرومند و قوی سگ آلابای : این سگ سفید رنگ نگهبان مجهز شده به قدرت ذاتی در نگهبانی و عضلات قوی و نیرومند. پوشش مضاعف سفید رنگ ، کوتاه و با طول متوسط دارد که زندگی حیوان را در هر شرایط آب و هوایی فراهم می کند .

عکس سگ ,نژاد سگ ,سگ

سگ پامرانین خرسی ,سگ پامرانین ,نژاد سگ پامرانین

عکس جالب از سگ پامرانین : سگی از گروه سگ‌های اسپیتز ، نژاد پامرانین از سگ‌های سورتمه نواحی ایسلند و لاپلند مشتق شده‌است البته نام این نژاد از منطقه پامرانیا گرفته شده‌است و احتمالاً علت آن اصلاح نژاد و کاهش اندازه این سگها در این منطقه است .

عکس سگ ,نژاد سگ ,سگ

سگ داشهوند ,سگ داشهوند اشپیتز ,سگ داشهوند مینیاتوری

عکس با نمک از توله سگ داشهوند اشپیتز مینیاتوری : داشهودها سگهای با هوش هستند از دیگر خصوصیات این نژاد : بی‌باکی، سرسختی و اغلب عجول بودن است. با وجود اینکه جثه کوچک دارند ولی شجاع، بدجنس و خیلی ناقلا هستند. داشهوندها به خانواده خود بسیار علاقه‌مند هستند و فقط تحت فرمان صاحب خود هستند .

عکس سگ ,نژاد سگ ,سگ

سگ ژرمن شپرد ,سگ ژرمن ,سگ ژرمن شپرد اصیل

عکس زیبا از سگ ژرمن شپرد اصیل و زیبا : سگ چوپان آلمانی یکی از نژادهای اصیل آلمانی است که برای اولین بار در سال 1899 ثبت گردید . سگی باهوش، شجاع و مناسب برای کارهای مختلف از جمله گله داری، نگهبانی، راهنمای نابینایان، همراه خانواده، و جستجو و نجات است.