سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرز تهیه کباب مرغ شکم پر

طرز تهیه کباب مرغ شکم پر

مرحله اول

برای تهیه کباب مرغ شکم پر مجلسی ابتدا سینه برون مرغ را چرخ کنید ، سپس گوشت را درون کاسه ریخته و یک پیاز متوسط را رنده کنید و با دست آن را فشار دهید و آب پیاز را بگیرید ، حالا تفاله پیاز را به گوشت مرغ چرخ شده اضافه کنید .

مرحله دوم

در مرحله بعد یک قاشق مرباخوری از ادویه ها که شامل نمک و فلفل سیاه و پودر سیر میشود به گوشت اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید پس از انجام این کار یک قالب 50 گرمی کره را به گوشت اضافه کنید و با دست به خوبی مواد را ورز دهید تا کاملاً یکدست شوند ‌

مرحله سوم

ورز دادن مواد در حدی باشد که گوشت به دست و کاسه نچسبد . حالا روی میز کار را تمیز کرده و آن را با روغن زیتون چرب کنید . اندازه یک چانه نانوایی از گوشت برداشته و آن را روی میز پهن کنید تقریباً به اندازه یک دست گوشت را باز کنید .

مرحله چهارم

حالا داخل گوش را با پنیر و برگ اسفناج و زرشک پر کنید و آن را به صورت رول کردن جمع کنید این کار را به آرامی انجام دهید تا مواد بیرون نریزد سر و ته رول را هم با دست جمع کنید حالا گوشت را برای مدت زمان 30 دقیقه درون یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد .

مرحله پنجم

در مرحله بعد و زمانی که گوشت را از درون یخچال خارج کردید یک ماهیتابه نچسب و تفلون را انتخاب کرده و بر روی اجاق گاز قرار دهیدبا مقدار کمی روغن کف ماهیتابه را چرب کنید و رول های مرغ را درون ماهی تابه قرار دهید تا مرغ شکم پر شما بپردازد در حین پخت هم در چند مرحله رول ها را بچرخانید .