سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرز تهیه ماکارونی مرغ

طرز تهیه ماکارونی مرغ

برای تهیه ماکارونی رژیمی مرغ را همراه با مقداری آب و نمک و روغن درون قابلمه ای نسبتاً بزرگ ریخته و بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و اجازه دهید تا به آرامی بجوشد . در مرحله بعد اسپاگتی رژیمی را درون قابلمه ریخته و آب را اضافه کنید به حدی که روی ماکارونی ها را بپوشاند اجازه دهید تا بپزد در حین پخت در چند مرحله آن را هم بزنید تا به هم نچسبد وقتی که پخته شد اسپاگتی ها را آبکش نمایید ، تقریبا زمان لازم برای پخت مواد شما 12 دقیقه می‌باشد .

در این مرحله تابه را بر روی اجاق قرار دهید مقداری روغن زیتون اضافه کنید مرغ ها را درون تابه ریخته و تفت دهید سپس نمک و فلفل و زردچوبه و پودر پاپریکا و پودر سیر و آویشن را به مرغ اضافه نمایید و مواد را با هم مخلوط کنید تا بخوبی ادویه بخورد مرغ برود ،حالا سیر و جعفری را اضافه کنید و بعد از اینکه آنها نرم شدند تقریبا بعد از گذشت 5 دقیقه گوجه پوره شده را اضافه کنید کمی که تفت دادید آب لیمو ترش را اضافه کنید و سپس اجاق گاز را خاموش نمایید .

حالا ماکارونی خوشمزه را درون سینی ریخته و مرغ را همراه با سسی که تهیه کرده بودید بر روی غذا ریخته و بعد از آن پنیر پارمسان را اضافه کنید ، اکنون آماده برای سرو شده است .