سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرز تهیه لازانیا اسفناج

طرز تهیه لازانیا اسفناج

در ابتدای آشپزی پیاز را بصورت نگینی خرد کرده سپس تابه را بر روی اجاق گاز قرار دهید مقداری روغن اضافه کنید هنگامی که روغن داغ شد پیاز ها را درون تابه ریخته و تفت دهید هنگامی که رنگ پیاز ها بصورت طلایی درآمد سیر را اضافه نموده و برای 1 دقیقه با هم تفت میدهیم . در مرحله بعدی اسفناج را اضافه نموده و در حدی که آب آن کشیده شود تفت میدهیم پس از آن نوبت افزودن قارچ های خرد شده میباشد حالا نمک و فلفل و آویشن را درون تابه ریخته و با هم مخلوط میکنیم .

برای آماده سازی سس تابه نسبتا بزرگی را روی اجاق گذاشته و کره را درون آن ریخته و آب کنید به کره آب شده آرد را اضافه کرده و تفت دهید تا بوی خامی آرد گرفته شود و تغییر رنگ دهد ‌. در یک کاسه کوچک خامه و شیر را با هم مخلوط کنید و هم بزنید تا یکدست شود حالا مخلوط را درون تابه ریخته و به آرد اضافه کنید بصورت آرام آرام و مدام آنها را هم بزنید در همان حال نمک و فلفل را هم اضافه کرده تا سس به غلظت دلخواه شما برسد.

قابلمه را همراه با مقداری آب بر روی اجاق گذاشته زمانی که آب شروع بجوشیدن کرد مقداری روغن اضافه کنید سپس ورقه های لازانیا را برای اینکه نرم شوند درون آب جوش قرار  دهید و پس از انجام این کار آبکش نمایید . در کف ظرف ورقه لازانیا قرار داده سپس با مواد اسفناج و پنیز پیتزا روی آنرا پر کنید به همین ترتیب 3 الی 4 برگه را روی هم پر کنید ، فر را ازقبل با دمای 180 درجه سانتیگراد پیش گرم نموده و ظرف را برای مدت زمان 50 الی 60 دقیقه درون فر قرار دهید تا کاملا جا افتاده و طلایی رنگ شود .