سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرز تهیه آدنا کباب

طرز تهیه آدنا کباب

برای تهیه این کباب سنتی ابتدا بادمجان ها را همراه با فلفل تند و شیرین و گوجه فرنگی ها بر روی حرارت اجاق گاز گرفته و به صورت کبابی آماده می‌کنیم سپس پوست آنها را گرفته و با چاقو خورد می کنیم . سبزیجات خرد شده را درون یک کاسه ریخته و سپس به آنها پیاز و جعفری و گوشت و سیر و ادویه ها را اضافه می نماییم و مانند مایه کوبیده مواد را برای 15 دقیقه ورز می دهیم . روی کاسه را با یک سلفون بپوشانید و برای مدت زمان یک ساعت درون یخچال استراحت دهید تا حسابی جا افتاده شود .

در مرحله بعد و بعد از گذشت یک ساعت مواد را از درون یخچال خارج کرده و به صورت گوله گوله در بیاورید تقریباً چیزی حدود 7 الی 8 عدد می شود . این عملیات باعث می‌شود کباب شما در هنگام پخت باز نشود . در این مرحله ظرف خود را تابه یا سینی فر چرب کنید و لوله های گوشت را مانند کبابی که سیخ گرفته‌اید درون سینی پهن کنید مابین گوشت ها گوجه قرار دهید .

اگر درون فر غذای خود را می پزید آن را از قبل با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید ، مدت زمانپخت غذای شما تقریباً 30 دقیقه می باشد در اواخر پخت کره آب شده را به مواد اضافه کنید . اگر غذا را درون ماهی تابه آماده میکنید زمان لازم برای پخت غذا 40 دقیقه می باشد . هنگام پخت خشک شود و لطافت خود را از دست بدهد . برای دورچین ظرف این کباب خوشمزه از پیاز و گوجه های مینیاتوری و جعفری خرد شده استفاده کنید