سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرز تهیه خوراک بادمجان گوجه

طرز تهیه خوراک بادمجان گوجه

مرحله اول

در ادامه شما را با روش پخت خوراک بادمجان گوجه رژیمی بدون گوشت همراه با پنیر پیتزا آشنا خواهیم کرد ابتدا گوجه فرنگی ها را شسته و برای یک دقیقه درون آب جوش قرار دهید تا پس از انجام این کار پوست گوجه ها را به راحتی جدا نمایید

مرحله دوم

در مرحله بعد گوجه فرنگی ها را درون مخلوط کن ریخته و آنها را به صورت پوره آماده کنید گوجه ها را همراه با روغن زیتون درون ماهیتابه ریخته و برای 30 دقیقه اجازه دهید تا بجوشد و آب آن گرفته حالا زمان آن رسیده که نمک و فلفل را اضافه کنید .

مرحله سوم

در این مرحله پوست بادمجان خوشمزه را بگیرید و به صورت دلخواه آنها را خرد کنید بادمجانها را درون آبکش ریخته و روی آن نمک بپاشید ، برای 30 دقیقه به آنها استراحت دهید و پس از اینکه خشک شدند ، آنها را ابتدا درون آرد بعد تخم مرغ و پس از آن آرد سوخاری بغلتانید .

مرحله چهارم

در این مرحله بادمجان ها را درون ماهی تابه ریخته و دو طرف آن را برای 2 الی 3 دقیقه سرخ کنید ، بادمجان های سرخ شده را درون آبکش ریخته و روغن اضافی آن را بگیرید ، فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن نمایید تا گرم شود . این غذا شباهت زیادی به یتیمچه بادمجان دارد .

مرحله پنجم

حالا درون ظرف مخصوص فر یک پیمانه از سس گوجه فرنگی را ریخته و روی آن بادمجان های سرخ شده را اضافه کنید آرد سوخاری را بر روی بادمجانها ریخته و دوباره یک و نیم پیمانه از سس را اضافه کنید ، تمام بادمجان ها و سس گوجه فرنگی را درون ظرف ریخته و روی آن پنیر پیتزای رنده شده را بریزید و برای 10 دقیقه درون فر قرار دهید تا طلایی رنگ شوند .